lørdag den 4. august 2012

Small imperfections

Det er muligvis ikke det vilde imponerende jeg kan byde på herinde pt. Men i gå lykkedes det mig alligevel at få lavet lidt af det gode - lidt af det, der lige gør at man kan klare lidt mere. Ældstepoden var ellers ikke imponeret.

"Det ligner OVERHOVEDET ikke knækbrød Mor!" Godt så.... Han har heldigvis kun et standpunkt til han tager et nyt - og her til aften, da små sulten meldte sig lød det " Mor - har du mere af det der knækbrød du selv har bagt?"

Det havde jeg...




Opskriften er nappet her og modificeret - men ikke mere end lidt gange/divideren. Jeg havde "kun" 3 slags frø i skuffen.

Jeg nåede også at lave et lille glas af det uundvælige ribsgelé - jeg blev enig med mig selv om, at det va vigtigere at få lavet geléen, end at få krattet de genstridige mærker af glasset... de går sgutte frivilligt af, skoldning mv, til trods

so I´m not perfect............Sue me ;D


Opskriften er den gode gamle - find den her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar