tirsdag den 25. december 2012

Glædelig jul

Vi havde en dejlig Juleaften i går.
Så af hjertet tak til den øverste ansvarlige for at lige netop den dag og aften gik så fint som den gjorde:

med en helteindelignende snerydningsindsats fra undertegnede - ellers var vi kommet ingensteder
med børn der sov til 7.30 (mod de nomale 5.15)
forventningsfulde og glade børn (og kun let skinger - men helt acceptabelt niveau af forventningsglæde)
med børn der tålmodigt ventede på at bilen blv læsset med gaver
at jeg fyldte benzin på
og liiiige rundede hjemmet igen - for at hente en gave jeg havde glemt.

De måbede over naboens kammerats bobcat - der trofast tømte indkørslen for ufattelige mængder sne.
- der var jeg lige ved at tude af taknemmelighed.

Da vi nåede destination Mormor og Morfar, var der frokost med lune deller, leverpostej, sild og ost
herefte snemand i haven og kælketur inden Disneys Julesjov
Oldefar ankom - mindstemanden og han er særligt sammensvorne. Så hyggeligt.
Børnene fik en pakke og hele tiden var spændingen på et behageligt og hyggeligt plan.

Vi sang På loftet sidder Nissen - og lillemanden "gav et hop" til stor morskab.

Pakkerne blev lukket op i et næsten dovent tempo og der blev leget og hygget og som ældsten konstaterede på vej hjem - "har det ikke bare været en dejlig aften? og jeg har fået alt hvad jeg ønskede mig"

Kl. 20.30 kørte vi hjem i tåge og kl. 22 sov de søde børn. Helt til hhv. 8 og 8.30

Se det var mere end jeg havde turdet håbe på. Håber i har haft en tilsvarende dejligt oplevelse.

Glædelig Jul

Ingen kommentarer:

Send en kommentar