fredag den 21. december 2012

Juleferien har indfundet sig

Julestemningen er dog en anelse bagud jvf. tidsplanen.

Måske er det fordi jeg startede i nyt job 3 dec.
Måske er det fordi børnenes Far valgte at blive selvvalgt hjemløs.
Måske er det fordi de to ting overlappede.
Måske er det fordi han troede at han kunne crashe her hver gang han fik det skidt
Måske er det fordi jeg stadig ikke kan kapere hans sygdom og ikke-deltagelse
Måske er det fordi jeg synes der er svært at sige "gå nu hjem" til en hjemløs
Måske er det fordi han synes jeg mangler empati
Måske er det fordi han aflyste at fejre Jul med os foran børnene

Jeg blev sg* ked af det.
Jeg syntes lige det gik fremad.

Back to square one efter 10 mdr.s seperation.

Og så kunne man jo tro at det var alt.
Og op på hesten igen og det skal nok gå.
Og et kommer det også til det ved jeg.

Men det er ikke alt.

Julestemning efterlyses - og jeg skal nok finde den inden mandag.

(hvis jeg kunne hælde mit fightergen på dåse og sælge det, ville jeg være stenrig - i stedet bruger jeg selv af den og det er heller ikke helt skidt).

1 kommentar:

  1. Kæmpe kram til dig, kan godt forstå det er svært at finde julestemningen frem

    SvarSlet