søndag den 30. december 2012

Nytårstale

Tja - siden det er min blog er jeg vel dronning eller statsminister herinde og deraf følger i sagens natur en Nytårstale.

Det er næppe gået nogens næse forbi, at 2012 slutter om lidt. Tv, aviser, internetsites er fyldt med progammer og artikler om året der gik og Facebook er fyldt med statusopdateringer - med nytårsønsker til venner og familie.

Fokus er enten på det fantastiske - der gerne må gentages og fordobles.
Eller på det, der gerne må blive nemmere, lettere, mindre smertefuldt, mindre udfordende.

Der er bevidst positiv selviscenesættelse som overskudsperson - og så er der dem, der ventilerer deres smerte og frustation for åben skærm.

I min verden var 2012 ikke enten ren lykke og overskud eller ditto modgang og sorg. 2012 bød på rigelige mængder af begge dele. 2012 var et lærerigt år på godt og ondt. Et år med mange store og svære beslutninger - et voksenår hvor jeg måske for første gang i årevis fandt mit ståsted og stod ved det. Men også et år med sejre og successer og glæden ved endelig at være ved at finde et livsfokus, hvor der er plads til nye drømme ligesom der stadig er plads til at lære nogle af livets store lektier.

Jeg håber, at jeg har modet til at blive stående i 2013. At jeg kan holde mit fokus på det som jeg gerne vil for mig og mine også når eller hvis udfordringerne bliver i kategorien "voksen beslutninger".

Til mine skønne børn - i er min styrke og mit mod. Altid i mit hjerte.

Alt det bedste til jer derude. Hvorend i er.

Godt Nytår







1 kommentar:

  1. Mit liv blev ødelagt, da min mand sendte mig pakning, efter 13 år har vi været sammen. Jeg var vild og hjælpeløs efter at have prøvet så mange måder at få min mand tilbage til mig. En dag på arbejde blev jeg distraheret uden at vide, at min chef ringede til mig, så han sad og spurgte mig, hvad det drejede sig om, jeg fortalte ham, og han smilede og sagde, at det ikke var noget problem. Jeg forstod aldrig, hvad han mente med, det var ikke noget problem at få min mand tilbage, han sagde, at han brugte en besværgelse for at få sin kone tilbage, da hun forlod ham til en anden mand, og nu er de sammen indtil dato, og oprindeligt var jeg chokeret over at høre noget fra min chef. Han gav mig en e-mail-adresse på DR ODION, som hjalp ham med at få sin kone tilbage, jeg troede aldrig, at dette ville fungere, men jeg havde ikke noget valg at komme i kontakt med de ordsprog, at jeg bliver færdig, og han bad om mine oplysninger og at min mand var i stand til at foreslå at fortryde ham, og jeg sendte ham detaljerne, men efter to dage ringede min mor til mig, at min mand bad om, at han ville have mig tilbage, jeg troede aldrig, for det var bare en drøm, og jeg måtte skynde mig til min mors sted og til min største overraskelse knælede min mand og bønfaldt mig om tilgivelse for, at han vil have mig og barnet hjem, da jeg gav DR ODION en samtale om pludselig ændring af min mand, og han gjorde det klart for mig, at min mand vil elske mig indtil verdens ende, at han aldrig vil forlade en anden kvinde. Nu er jeg og min mand sammen igen og begyndte at lave sjove ting, som han ikke har gjort før, han gør mig glad og gør hvad det skal gøre som en mand uden at narre. Hvis du har brug for hjælp af enhver art, bedes du kontakte DR ODION for at få hjælp. Hans e-mail er (drodion60@yandex.com) eller ring til +2349060503921 ELLER også på WhatsApp.

    SvarSlet