søndag den 8. februar 2015

#114 mere upcycling


og så var hverdagen genindfandt sig. Med savn og sne og tøj, der havde ligger for længe uden at blive brugt. Tøj, der ville være perfekt - hvis bare...

Så i går lappede jeg 3 tøjdyr, som det ene vilddyr havde haft under kærlig behandling (læs: gnavet i stykker) og gik derefter i gang med en farlige jerseykjole, som altid har været lidt for lang og lidt for lige. Nå ja, og ærmerne var også lige lidt for forkerte.

Det med før og efterbilleder er ikke min stærke side - så i får et all in one i stedet:



Og nu er den perfekt skal jeg hilse at sige - går til det perfekte sted over knæet og ærerne skal ikke hele tiden skubbes op.

Og den der farlige jersey - den er altså nem nok at have med at gøre - man skal bare springe ud i det.

Jeg klippede den ønskede form + en besætning til bagsiden af kanten og så var den i hus. Jeg lurede kunsten af fra en af mine andre jerseykjoler - der er meget hjælp at hente lige inde i klædeskabet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar