mandag den 30. marts 2020

#123 den der surdejstrend...

Jo jo - jeg er også med på den.

Men jeg må jo lave en fejl - måske flere.

For det fungerer ikke helt som planlagt og måske er det fordi jeg har for mange corona-jern i ilden?

Jeg har nemlig i min stue forspiret tomater, ærter, majs og meget andet godt. Og muligvis er klimaet lidt for regnskovsagtigt? For der var flyttet nogle små banan-fluer ind. De skelnede tydeligvis ikke så hårdt mellem bananer og tomater. Men heller ikke mellem tomater og surdej. Bananfluefælden gik de klogeligt HELT udenom.

Desværre havde et par af dem fundet på, at det enten kunne være sjovt at:

1: blive til surdej
2: begå selvdestruktion v. surdej
3: spise surdej og uheldigvis falde i og drukne....

I alle tilfælde er jeg nu på surdej nr. 2.

Imellemtiden er banan/tomatfluerne kommet i tanker om, at de bedre kan lide min banafluefælde med saftevand.

Så måske kommer jeg i mål en dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar