søndag den 29. oktober 2017

#119 og næsten et helt år

Jow jow - så længe kan der gå mellem snapsene her i firmaet, jeg keder mig ikke ret meget.
Eller slet ikke faktisk.

Siden sidst her jeg fået en velovervejet fødselsdagesgave, den havde ikke +115 i Blup (avleindeks for Islandske heste), men var større end de føromtalte CCC

Lucky Me ;O)
Nogen læser mig Blog og det kunne godt tænkes, at min mand er en af læserne.
Han har ikke læst ønskesedlen, for der stod intet om Carat eller den slags.

Tiden går i øjeblikket med at researche lidt om hvordan man lærer at investere i aktier. Overraskende nok er der ikke voldsomme mængder af tilgængelig info, i hvert fald ikke på overfladen - så denne gang har google ikke været min ven.

Mit ene pensionsselskab her ikke ligefrem være gode til andet end at opkræve et gebyr, der var større end afkastet. Det må kunne gøres bedre - det kan i hvert fald dårligt blive ret meget værre - så hvorfor ikke se, om det kan læres.

Til en start har jeg fundet ud af, at de små klatter KAN flyttes, så jeg selv kan komme til at bestemme hvad de skal stå i.

En anelse nervepirrende - men det føles nu godt, at tage skeen i egen hånd.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar