søndag den 9. juni 2013

Vindermutti

det er egentlig ikke hende jeg plejer at se mig selv som. Men i dag krydsede hun alligevel ved en slåfejl min og mine tasters vej, da jeg ville herind og blogge.

planen var et lille indlæg om de små ting der alligevel lykkes
også når glasset er halvtomt

og så passede det jo meget godt egentlig
altså i hvert fald hvis det er den lille vindermutti - hende med de små sejre
der er nemlig ikke noget podie her
der er ingen medaljer
der er ingen der bliver nr. 2 eller 3
der er kun mig.

og ungerne.

idag var en af de små sejre at finde Angry Birds
i stofversionen til udespillet
i Netto
til en rund 20er
og endnu bedre, at lokke ældsten med ud til et spil i haven
og at det var morsomt

jeg opdagede, at han er en omsorgsfuld modspiller
der sørger for at man ikke taber alt for stort
og det var stort

så selvom han vandt stort - så føltes det som om jeg også havde vundet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar