fredag den 21. september 2012

F*cking seje MIG.

- der er ingen skæppe over mit lys pt. Så er du advaret.

Hold KÆFT hvor er jeg STOLT af mig selv!
Det har været en økonomisk udfordrende måned (der ikke er helt slut endnu) og jeg har virkelig, virkelig anstrengt mig for IKKE at bruge mere end højst nødvendigt.

Jeg har bogstavelig talt haft 0,- kr. at leve for. 

Til mig selv, 2 børn i voksealderen og 2 katte.
Indtil videre er det lykkedes mig at holde forbruget på : 2300,-

Pheeeew! Det er sgu da monster godt gået, når man tænker AL mad og tøj og morskab OG BENZIN ind i regnestykket.

Og ved du hvad? Forbruget behøver ikke blive ret meget større - for jeg har spinket de penge jeg tjente på at sælge mit gamle bras på loppemarkedet - så i min tegnereng ligger der 1000,- som jeg egentlig havde øremærket til at proppe ind på en konto - som jeg TROEDE var trukket over - men som ikke er det  For det er først i dag jeg har listet mig ind på netbanken for at se hvor stor katastrofen var - og så var der slet ingen katastrofe 

FUCKING SEJE MIG!

- jeg skal sgu være sparerådgiver i mit næste liv. 

2 kommentarer: