onsdag den 8. august 2012

Det er jo hele 3 ting...

på én gang. Jamen nu har alt mit krea jo også stået stille alt for længe, så selvfølgelig skal jeg igang med de 3 arvestykker på én gang.

Det er nu ikke dem alle 3 der trænger til en kærlig hånd. Karlekammerskabet fra Mormors kælder trængte kun til en klud. Og måske en ny lås... men nej jeg er nok faldet for den gamle lås´ charme.

Så er der min fars skivebord - det han købte for konfirmationspengene. Det fik også en klud - men der skal vidst gøes lidt ved bordpladen. Jeg tror jeg vil se om den kan slibes og poleres op. Kan den ikke må jeg give den en bane tapet og lakere den.


Og sidst men ikke mindst den lave vitrine - der nok engang har været påsat overskab i et gammelt køkken. Dyvlerne mellem ben og skab var stået af - så de måtte bores ud og er nu klar til en ny runde. Glæder mig til at blive færdig med dette fine lille skab, der har været min Farmors. 


Så får i ikke mere for den 25øre. Men det er jo også hele 3 ting.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar