onsdag den 25. juli 2012

Solsvedne tanker

Har haft min ældstepode med på stranden idag og branket lidt i vandkanten med selvudråbt mestersurfer "Seeee miiiiiiig - jeg suuuuuuuurfeeeeeeeeeeeerr" altimens den enevældige verdenhersker står ret op og ned på flamingoboardet med ca. 1mm. vand under....... Jo jo skat - det har du helt styr på....

Hjemvendt kastede han sig i badebassinets 1,5m2 med surfbrædt og en entusiasme der næsten ikke kunne være i bassinet. Min lille strandløve. Sommerlykke og så alligevel...
Strandløven savnede sin Far. Nuvel - jeg overvejer størrelsen på mit nyerhvervede solskinsoverskud - og beslutter i et anfald af overmod at invitere Faren til børnehygge i haven og aftensmad. De har ikke set ham i en lille uge - den lille har ikke set ham i over en uge.

Det gik ok, men F*** hvor er det mærkeligt at sidde overfor en man engang delte alt med og kendte som sin egen bukselomme - og bare tænke, hvad skete der? hvem er du?

og nu kan jeg ikke længere spørge.
Mærkeligt at ens forhenværende ægteskab bare er en sortsveden rest af en afbrændt bro der stadig ryger..

Jeg hanker op i afsvedent ego, flytter fokus og tænker: det gjorde godt på børrnekontoen.
Håber jeg.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar