torsdag den 7. juni 2012

30 Days to get Dressed....

Om 30 dage skal jeg til min første store fest alene. Bryllup - for at det ikke skal være lyv. Og jeg glæder mig - meget. Det er et helt igennem fantastisk par som jeg har kendt altid - eller i hvert fald gommen fra han blev født og bruden fra hun kom med i familien for vel 10-11 år siden. Det bliver en stor og fantastisk familiefest - vi bliver vel i omegnen af 100 gæster - i den lokale kirke, der vel sjældent har været så fuld og bagefter til havebryllup - forhåbentlig bliver vejret fantastisk, eller bare over 20 grader og ikke alt for blæsende.

Men til sådan en fest må man jo have en kjole... det er jo nemt nok - de kan købes for penge allesteder. Nu er det så skruet sådan sammen, at penge ikke vokser på træerne og slet ikke på dem der er i min have (det er æbletræer), så må jeg jo gribe til handling. Og nogle gange er sådan et raskt lille kreaprojekt  glimrende tidsfordriv - så nu til planen:

Over de næste 30 dage skulle her gerne vokse et kreaprojekt frem - og som i nok har gættet vil i kunne følge med i hvordan projektet skrider frem herinde.

Stofet er muligvis fundet - noget vintage broderieanglaise i tadaaa blå....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar